Mobirise

Czy wiesz w jakiej kondycji jest Twoja strona Internetowa? Czy nie strzelasz kulą w płot?

Zgłaszają się do Nas właściciele stron Internetowych pytając: „wydaję dużo pieniędzy na pozycjonowanie strony ale nie zauważam istotnej poprawy wydajności strony czy wejść na stronę, nie widać istotnych efektów. Jak to zmienić?

Co jest powodem? Co mogę zrobić żeby zmienić ten stan rzeczy? Jak korzystniej inwestować pieniądze w marketing Internetowy? A przede wszystkim w jaki sposób poprawić pozycję strony w wyszukiwarkach?


Audyt SEO stron Internetowych dla firm

Odpowiedź na te pytania często wydaje się bardzo banalna. Otóż większość stron Internetowych, które mają taki właśnie problem jest po prostu wadliwie skonstruowana bądź lub też posiada błędy w kodzie programistycznym. Aktualnie istnieje około 50 podstawowych czynników, które mają istotny wpływ na pozycjonowanie SEO każdej strony Internetowej oraz postrzeganie jej przez największe wyszukiwarki Internetowe.

Profesjonalny audyt stron WWW

Z Naszego doświadczenia wynika, że wielokrotnie niewielka zmiana kodu strony czy też optymalizacja jej treści potrafi dokonać spektakularnych różnic w postrzeganiu jej przez silniki wyszukiwarek co niejednokrotnie wpływa na znaczącą zmianę pozycji i gwałtowny wzrost liczby odwiedzin bezpośrednich po wybraniu interesujących fraz kluczowych.

Strona Internetowa dla większości firm jest niczym kiedyś eleganckie biuro w dobrym i uczęszczanym punkcie dużego miasta. Im lepiej zareklamowana, ładniejsza, przejrzysta i elegancka tym więcej wejść bezpośrednich potencjalnych klientów. 
Zastanawiałeś się czasami przeglądając pierwsze wyniki wyszukiwarek Internetowych i pojawiające się w nich linki do Twojej konkurencji z czego to może wynikać? Z większego budżetu na reklamę? Nie koniecznie.

Dobrze zoptymalizowana strona Internetowa jest jak kolorowy, drogi billboard przy ruchliwej ulicy.

Podstawowa reguła efektywnej strony Internetowe brzmi: „zanim zaczniesz pozycjonować swoją stronę Internetową oraz realizować kampanie reklamowe dokonaj jej profesjonalnego audytu i ewentualnej optymalizacji” Wykorzystuj budżet efektywnie i nie przepłacaj za pozycjonowanie. Przy profesjonalnie przeprowadzonym audycie strony oraz wdrożonych zmianach wydasz niejednokrotnie o połowę mniej środków na marketing w Internecie aby osiągnąć ten sam cel!

Nie traktuj strony www swojej firmy jako dodatku. Zacznij ją traktować jako podstawę dochodów Twojej firmy! Zadbaj o jej wygląd i funkcjonalność. 

Przeskanujemy bezboleśnie Twoją stronę internetową w poszukiwaniu potencjalnych błędów, które można poprawić pod kątem pozycjonowania i marketingu. Wskażemy Ci obszary serwisu www, które wymagają zmian, aby pieniądze inwestowane były efektywnie. 

ZOSTAŃ ZA NAMI